Kako navodi poznati fact-checking portal Snopes, kenijska TV stanica se izvinila za grešku koja se dogodila tokom izvještavanja o smrti kraljice Elizabete II.

Usljed mnoštva izvještaja o smrti kraljice Ujedinjenog Kraljevstva početkom septembra se posebno izdvojio onaj na kenijskom televizijskom kanalu NTV, navodi Snopes.

Naime, tekst koji je prikazan ispod voditelja na ekranu je glasio: “Kraljica je mrtva. Kraljičin najstariji sin Charles automatski postaje kraljica.”

Kako navodi portal GhanaWeb, TV stanica se narednog dana izvinila zbog ovog incidenta.

“Snimak ekrana gafa je od tada postao viralan širom Afrike, a ljudi su ga ismijavali. Izvinjenje je objavljeno na njihovim zvaničnim društvenim mrežama 9. Septembra”, navodi se.

Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad

Oznake






Source link

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime